Friday, August 8, 2008

Purple Berries


2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Saya telah membaca beberapa hasil tulisan tuan dan ianya bagus sekali. Cuma soalan ini lain sikit. Tuan gunakan kamera digital jenama apa, spec dan cadangan memandangkan saya ada hasrat untuk memiliki kamera digital pada harga berpatutan. Adakah jenama Fuji bagus? Terima kasih...

-------matahari_mau@yahoo.com-----

Iskandar Ab. Rashid said...

Walaikum salam,
terima kasih kerana menyokong kami dengan membaca hasil tulisan saya. Untuk gambar-gambar dalam blog ini saya gunakan kamera Olympus Model 790 SW dan dilekatkan pada monopod untuk hasilkan gambar yang lebih stabil. Kadangkala saya gunakan kamera Pentax istD dan Sony Mavica yang saya beli dalam tahun 90an dulu. Kamera mana-manapun pada masa ini sememangnya cukup bagus. Cuma ketika mengambil gambar, saudara perlu berhati-hati supaya kamera tidak bergoyang untuk hasilkan gambar yang jelas. Kamera Fuji pun elok juga. Untuk makluman saudara, untuk kerja fotografi yang lebih serious, saya masih menggunakan kamera filem.

My Counter Added On May 27th 2007